Meest gestelde vragen |
|
Meest gebruikte reistools |
|||
1. Welk biljet moet ik kiezen? 2. Hoe kan ik online een biljet kopen? 3. Vraag over abonnementen 4. Vraag over MOBIB 5. Vraag over mobile tickets 6. Ik heb een ticket gekregen op de trein. Wat nu? 7. Waar kan ik biljetten kopen? 8. Waarom betaal ik meer als ik een ticket koop in de trein? |
Dienstregeling NMBS App Rijdt mijn trein? (Dienstregeling) Werken op mijn lijn? Storingen op mijn lijn Aanvragen Verloren voorwerpen Vertragingsattest Compensatie Reservering Assistentie beperkte mobiliteit Reserveer je groepsreis Onze brochures |
|
Via social media | |
|
Via telefoon |
|
|
Via online formulier |
|||||
Vragen over nationaal verkeer Vragen over internationaal verkeer |
Stel jouw vraag. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. |
Er zijn 131 stations waar je terecht kan voor gratis assistentie. Neem minimum 24 uur vóór je reis contact op met het callcenter.
Meer info